תיאור המכונה – מכונה לכבישה צורתית :

מכבש פנאומטי ללחיצת טבעות נירוסטה על גבי מוצר פלסטיק (חלק ממערך ההרכבה של המוצר)

 

אופן הפעולה:

העובד מרכיב שתי טבעות נירוסטה על גבי המוצר וממקם את המוצר במקבע מותאם למוצר בעמדת הכבישה. לאחר מכן לוחץ העובד על כפתור ההפעלה והמקבע נכנס בעזרת בוכנה פנאומטית אל מתחת למכבש. המכבש יורד ולוחץ על הטבעת ומעצב את צורתה בהתאם לתבנית הלחיצה שנבחרה. לאחר מכן המכבש עולה חזרה לנקודה עליונה והמוצר יוצא לאזור קדמי כדי לאפשר למפעיל להחליף מוצר. המכבש מנוהל על ידי בקר מכונה של חברת LG  שנחשב לאמין מאוד. תפקידו של הבקר הוא לאסוף נתונים אנלוגים ודיגיטליים, לשלוט בתהליכים ובמכונות התעשייתיות ולזהות תקלות. הבקר מנהל מידע רב בזמן אמת ומפעיל את המנועים והחלקים השונים של המכונה. המכבש מצוייד בוילון בטיחות ומערכת הגנה חשמלית פנאומטית המייתרת את הצורך בפתיחת דלת. במקרה שהעובד מכניס את ידו בזמן עבודת המכבש פעולת הכבישה תיעצר.

 

מה זה מכבש פנאומטי?

מכבש זאת מכונה המבצעת פעולה של לחיצה או דחיסה של גוף מסוים על מנת לשנות את צורתו. חברות תעשייה שונות משתמשות במכבשים לצורך חיתוך של חלקי פלדה או הרכבה של שני חלקים שונים. המכבש הפנאומטי כולל שתי פלטות היורדות אחת כנגד השנייה ומופעלות על ידי בוכנה של לחץ אוויר.

ישנם מכבשים אחרים הנקראים מכבשים הידראוליים הפועלים על בסיס שמן ומכבשים חשמליים שפועלים באמצעות מנוע. מכבש פנאומטי מיועד בדרך כלל לחלקים קטנים. מהירות העבודה של המכבש הפנאומטי היא לרוב איטית יותר מהמהירות של המכבשים האחרים, אך יש לו יתרונות רבים – עלותו של המכבש הפנאומטי היא נמוכה יותר מהמכבשים האחרים והוא נחשב לאמין במיוחד.

אנו בחברת ״ארק אוטומציה״ מתמחים בבניית סוגים שונים של מכבשים המיועדים לצרכים השונים של הלקוחות ומתאימים לכל לקוח את המכבש המתאים לו ביותר.

צרו קשר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    נגישות