ארק אוטומציה היא החברה המובילה בארץ בפיתוח וייצור מערכות אוטומציה, רובוטיקה, ייצור מכונות לתעשייה ומכונות לפי דרישת הלקוח. אנו מייצרים מבדקים אוטומטיים, מערכות בקרה תעשייתית ויישומי איסוף ועיבוד נתונים.

ההתמחות שלנו היא במכניקה עדינה ובמציאת פתרונות מכניים חדשניים ומקוריים ויש לנו את הידע להתאים את מערכת החומרה האופטימלית שתספק פתרון יעיל.

אנחנו מתמחים גם בשדרוג טכנולוגיה קיימת: מכונות לקווי ייצור, פיתוחים בתחומים שונים כגון מיכשור רפואי, פלסטיק, חקלאות, תעשיה מסורתית ועוד. יכולות אלו מסייעות ללקוחותינו להוריד משמעותית את עלויות הייצור. בין לקוחותינו חברות מסורתיות, חברות הייטק, סטארט-אפים ויוזמות פרטיות.

ארק אוטומציה הוקמה ומנוהלת על ידי שחר חיאל, יליד קיבוץ שריד ובוגר מסלול הנדסת מכונות בבית ספר צור – יוזמה של התעשיין סטף ורטהיימר, בגן התעשייה תפן שבגליל המערבי. שחר בעל ותק של קרוב לעשרים שנה בתחומים של תיכנון ופיתוח מכני, מערכות הינע, פיתוח מכונות ובניית מכונות אוטומטיות ומוצרים מולטי-דיסיפלינרים. תחת הנהלתו של שחר פועל צוות מקצועי ומיומן, עתיר ניסיון וידע, הכולל מהנדסי מכונות, אנשי הרכבה, מומחים לחשמל, בקרה ותוכנות  PLC.

about (1)
נגישות